Ons tarief à € 39,50 tot € 65,00 per uur is gebaseerd op het prijspeil per 1 januari 2018 en exclusief omzetbelasting. Wij spreken een vast maandbedrag met u af zodat voor u altijd duidelijk is wat u betaald. Voor een eenvoudig café zonder personeel met weinig inkoopfacturen en een bijgehouden kasboek begint het bij € 90,00 per maand. Voor ZZP-ers verzorgen wij de boekhouding inclusief kwartaal B.T.W. aangifte en een kolommenbalans waarop eindbalans en verlies winst rekening op het eind van het jaar vanaf € 67,50 per maand.
Aangezien elk bedrijf (gelukkig) anders is, is er individueel altijd tot overeenstemming te komen. De genoemde bedragen hebben uitsluitend betrekking op de hiervoor omschreven werkzaamheden. Voor incidentele of bijzondere werkzaamheden ontvangt u separate facturen. Deze aanvullende werkzaamheden zullen pas worden uitgevoerd nadat u hiertoe expliciet opdracht heeft gegeven en wij u een prijsindicatie verschaft hebben.
Wij kunnen uw boekhouding en eventuele loonadministratie geheel of gedeeltelijk verzorgen. Wij kunnen ook uw zelf bijgehouden boekhouding controleren en de eventuele vraagposten voor u rechtzetten en bijvoorbeeld alleen de aangifte omzetbelasting en/of inkomstenbelasting verzorgen. Wij hebben de kennis in huis die u bij een accountantskantoor gewoonlijk bij meerdere accountants moet halen. Uw voordeel bij ons is dat wij maandelijks uw administratie met die kennis bekijken en u eventueel afwijkende dingen ook gelijk melden. Wij werken samen met een vast accountants- en een vast notariskantoor. In ons kantoor is ook Sure verzekering & hypotheken V.O.F. gevestigd mocht u informatie willen over een verzekering of hypotheek willen.
Naast de beschreven werkzaamheden bieden wij u het volgende: ruime en relevante ervaring met verschillende CAO’s en flexibiliteit in contactmomenten met mogelijkheden voor overdag, ‘s-avonds en in het weekend.
Voor de volledigheid merken wij op dat wij uw administratie direct kunnen verwerken en de aangiften kunnen doen voor het lopende jaar, maar voor een tussentijdse of eindbalans dienen wij te beschikken over de definitieve eindbalans van het voorgaand jaar. Deze dient door u aangeleverd te worden.
Mocht u nog vragen hebben, dan zijn wij uiteraard graag bereid deze te beantwoorden.
U kunt de heer Alfred Mans bereiken op telefoonnummer 070-3664216 of via e-mail alfred@administratiekantoormans.nl
Wij verwerken uw boekhouding snel en accuraat. Zodat uw financiële overzicht altijd up-to-date is.
Uw gehele salarisadministratie is bij ons in de juiste handen.
Voor al uw aangiftes en vragen zijn wij voor u aanwezig.
Advies voor uw aanstaande, startende of bestaande bedrijf bent u bij ons aan het goede adres.
Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.
63739 street lorem ipsum City, Country
+12 (0) 345 678 9
info@company.com